Nu börjar jag

bli riktiti less på allt svammels som händer fattar inte vad de är för fel på barnmorskan för nu är hon ju sjuk igen o dom vet ej när hon kommer tillbaka o ja vet inte hur ja ska göra håller på att bli galen de är ju bara 21 dagar kvar o här sitter jag o vet inget för ja har ju inte fått pratat med nån om nått o inga fler föräldrakurser hinner man ju med heller ja trodde inte de skulle vara så här trodde man skulle få all den hjälp man behöver o svar på sina frågor men tydligen inte........ varför sätter dom inte in nån annan för henne om hon ändå ska hålla på o vara sjuk hela jävla tiden de är ju vi som är gravida o går i väntans tiden som lider av de men de verkar dom då inte bry sig de minsta om.....
när hon ringde imorse så frågade hon om ja hade frågor mm eftersom att bm är sjuk o ja sa ja jag ska ju ha barn om 3 veckor så ja vet inte  nä men ojdå ja då får vi väl försöka att hitta nån du kan komma till nämen oj ska ni verkligen försöka att hitta nån ja kan komma till ud va glad ja blir haha du tror de är så jvla spy less på allt nu o så sitter ja här själv o har ingen att avreagera mig på därför gör ja de här bättre än inget alls iaf tror ja måste gå ut me hunden en låpngis så man kanske får tänka lite o försöka slappna av o bli av med aggresionen innom mig......ja de ska ja

ghuusususu är bara så less så ja var tvungen att skriva av mig väldigt intressant eller hur...haha nä ut po promenera

Kommentarer
Postat av: Liiiisa

VA?! Är hon sjuk igen? Alltså, vad fan är de för nå fel?!! Fan vad irriterad jag blir!

2007-11-08 @ 09:46:59
Postat av: Moa

tycker riktigt jäkla synd om dig ! Tycker du ska ta och byta bm så fort bäbben kommit ut!

2007-11-08 @ 18:21:11
URL: http://litenmoa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0