onsdag

är de idag o imorrn då är dagen kommen fast de känns inte som att lill*n vill titta ut än fast man vet aldrig haha man kan ju bara hoppas.......
jaha o vad ska man hitta på idag då lika tråkit som alla andra dar elller.....kanske ska plocka lite i julgrjerna lite tidigt men skit sama nå måste man ju ha o göra.....haha

ja o igår så var man hos barmorskan o allt såg bra ut fick fara en sväng till sunderbyn oxå o göra ctg för att jag blev påkörd just utanför vårdcentralen när ja kom från barnmorskan haha rätt platts iaf.....fast iadg e de inte så kul har int i hela kroppen + knoppen fast bebisen den m¨r bara prima som tur är var så himla orolig igår så de va inte sant för ja vet barta att ja ramlade fram men inte om ja landade på mgen eller på sida så därför blev de att fara till s-byn.... fick se att ja hade en hel del samandragningar fast ja inte känner av dom spec mycke men de är så för vissa o ja verkar vara en av dem men de gör inge bara bebisen vill komma ut nån gång.....


aja ska väl ta o göra nå nyttigt nu börjar bli les på att sitta vid datorn haha

Kommentarer
Postat av: Liiiisa

Jag hörde av Suzie att de var nån nisse som kört på dig. Idiot säger jag bara! Tur att allt gick bra och såå ;) ja, alltså jag tycker de är på tiden nu. Så jäkla störande att man går över tiden. Man jag ju liksom väntat i nio månader, räcker inte det?! Haaah :)

2007-11-28 @ 14:24:35
Postat av: Liiiisa

Grattis till lill killen! :)

2007-12-02 @ 10:19:51
Postat av: emma

awwwww, grattis till din lilla grabb! :D

2007-12-08 @ 03:00:22
URL: http://levoton.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0