nu går de

alldeles för fort tycker jag börjar bli lite smått nervös nu inför allt nyytt som ska hända men..... de blir ju nått riktit kul o bra hoppas ja...=o)
jaha vad har hänt då jadu inget spec iaf kul att få veta vad man får i lön o de blir en riktiti riktiti bra månad de här måste ja säga jämfört med förra månaden haha ajaj.....
vill bara att pengarna ska komma idag men de är ju bara tisdag o vi måste vänta ända till torsdag o fredag innan dom kommer ....bllääääää jaja de som väntar på nå gott väntar aldrig för länge eller vad man nu säger....
jaha vad händer till helegn då¨?? kanske ikea mm får se om nån stackare vill haka på joni jobbar ju hela helegn lång så vi får se...är så tråkit att bara sitta hemma finns absolut inget att göra så nå kul måste man ju hitta på vill så gärna fara en sväng på ikea o skogrejen o en massa annt därborta......
jaha o nu har ja äntligen fått en ny tid hos barnmorskan fast min är sjuk hela veckan igen o nu är de 3dje veckan hon är sjuk undrar vad de kan vara...... ajaj ska iaf dit på torsdag så då får vi veta om  lill*n har vänt på sig eller inte o så får kanske vi får höra några hjärtljud oxå...kul kul för nu är de bara 5 veckor kvar huhu närmar sig med stormsteg........
snart ska ja fara till stan en sväng o kolla runt lite med sussi får se om man hittar nå kul.......nä kolla tv en stund innan ja far o ta de lungt.....bye bye

Kommentarer
Postat av: Liisa

Vad bra att du fått nån annan! :) Jaa, och min tid blev ju såklart inställd, IGEN! Less som fan, så jag måtse vänta till tisdag nästa vecka. Om nu inte den blir inställd, som vanligt! HAHA! Svin less

2007-10-23 @ 19:47:05
Postat av: Moa

ja följer GÄRNA på ikea :) riiing bara! :D

2007-10-23 @ 22:11:43
URL: http://litenmoa.blogg.se
Postat av: emma

du är utmanad, kolla i min blogg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0