4 månader

har min lill kille blivit nu.... måste säga att de är läskigt va tiden går fort nu vill inte att den ska gå så här fort men vad ska man göra...??
jaha vad har hänt sen sist ja skrev var ju att bra tag sen hahha ja du men inte så konstigt de inte jag har ju vart bortrest till norge en vacka o gud så skönt de var att komma bort ett tag fast jobbigt om nätterna fast han sover bra men att behöva stiga upp varenda natt var väl inte de roligaste ja gjort haha men de govk ju bra iaf.....
o i helegn hade vi dopet lte pirrigt var de men de gick bra som tur var han blev lite grining när vi stod där framme men de blev aldrig nå som tur var.... fick en massa fina presenter o pengar som vi satt in på hans konto.... en rik liten pojke börjar han bli haha jaha o fikat de var trevligt de o gott som barar den me smörgåstårta o en massa andra tårtor ojoj mumma......
ja o idag har dom sista gästerna rest hem lote tråkit nu när man haft fullt hus i typ en vecka o så blir de helt tomt bara jag joni o kvin kvar hmmm aj man vänjer sig vid de oxå......
jaha ja de var väl allt för mig just för tillfället......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0