redan onsdag

ååååå imorrn så bär de av söderut o hämta lill valpen kanske blir att stnna där till på söndag vi får måste bara fixa barnavakt lör till sön men de löser sig nog......
happ inatt har de varit lungt joni har jobbat natt o Kevin har sovit hos faster sussi så jag har sovit gott men ja var ju lite bort igår måste ja säga haha ja du men de blir ju så om man äter loite starka tabletter som dom jag fic minns inte vad dom het just nu men starka iaf så då ville ja inte ha Kevin hemma själv när ja var så där känndes som att man var på lyset fast allt på kroppen bara hängde ja du får se om man vågar ta dom nå mer dom hjälpte ju lite gran iaf fast tog inte bort all smärta men häjde min smärtgraäns som läkaren sa o de stämde då haha
har nyss jkommit ur ducshen o joni ligger här o sover i sängen o ja ska göra mjig iårdning o promenera till sussi o min älskade son sen blir de stan en vända men ja vet inte om ja ska ta bilen eller bussen... bussen är ju enlkare men ja har bara ett ärende så då kan ja lika at bilen o lill vagnen den är ju som smidig så splipper man gorma med att lyfta ur han ur bilbarnstolen o de man sätter bara hela bilbarnstolen på vagnen hur skönt spom helsta....
nä ska fixa klart o sen iväg bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0