borta

ja nu är min förlovningsring borta igen ja förstår inte hur ja klarar de här men på nått vis går de till iaf tydligen haha ajaj
satt o målade naglarna i fredas kväll o så tog ja av mig ringen o la den på vardagsrumsbordet o sen gick ja o la mig o kom på att ja glömt ringen men ajaj tänkte ja ja tar den iimorgon bitti när ja vaknat men då ringde ju min kära telefon kl 07,01 på lördag morgon o dom ville ha ut mig på jobb så de var ju bara at hoppa i kläderna o fara o jobb så ringen låg kvar på v bordet o ja hade ju helt glömt bort den så joni viste ju ingen så han lät ju Kevin vara där inne o leka så antagligen har han ätit upp min ring eller så är de min lilla speciella dora som ätit den inte för att ja tror de för hon brukar spotta ut saker som är så hårda att dom inte går att tugga på fast man vet ju aldrig men iaf så ringde ja jouren igårkväll när ja kom på att min ring var borta o frågade om de skulle vara farligt om han ätit upp ringen men de var då ingen fara så länge man ser att dom inte har ont så gör de inget den kommer ut andra vägen förhoppningsvis men kul o stå o gräva i hans bajs varje gång han bajsar haha men men känner inte för att gå o köpa en till ring de blir isåfall min tredje haha nog är man klantig men så är de......
nu har vi fått upp en hylla/bord i v rummet som vi ska ha tangentbordet o musen på så imorrn blir de att flytta datorn till v rummet ska bli så skönt så ja hoppas bara att dom ringer snart om när sdom ska komma o byta golvet i stor sovrummet men förhoppningsvis snart o sen ska ju väggen tapetseras oxå inte lika kul men om vi ska byta rum så vill ja de tror inte kevni tycker om stor svarta blommor på fondväggen hahaaja ska kolla igen hanns leksaklåda o kolla om den har hoppat dit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0