ja du

image4nu var de ett bra tag sen sist ja skrev nå här men riden den bara springer iväg så man hinner iinte sitta här så mycke nu för tiden har en massa annat att göra känns de som......

Kevin han bara växer o växer snart växer han väl ifårn mig haha ja kanske men inte ön hoppas ja.....
ja fatatr inte vad ja hade gjort om inte Kevin o Joni i mitt liv o ja försår inte varför jag int skaffat barn tidigare de är ju helt underbart att vara mamma livet kan inte bli bättre än så här de känns som att allt dåligt är bortblåst nu blåser bara friska o ny vindar framför oss.....=o)

jaha ja snart är de dop gruvar mig riktit vet inte vad jag ska bjuda på men de löser sig alltid men frågan är ju va f*n ja ska ha på mig har ju inte fina kläder alls tror ja måste på stan o shoppa nån da här framöver innnan dopet....

nä om man kanske skulle hoppa ner i sängen o mysa me mina små älsklingar eller j iaf en av dom haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0