länge sen

sist ja skerv här börjar bli ett tag mellan varje inlägg men de känns inte som att datorn lockar spec mycke nu för tiden man har ju så mycke annat man ska hinna med o sen ska man ju busa en massa me sötisen oxå.....

jaha nu är d einte länge kvar tills dopet den 29 mars har bokat lokalen idag oxå som vi ska vara i sen så de blir bra de fick hyra den 2 dagar oxå inte dåligt de inte....
ja du tiden den g¨r fort tänk att min lilla pojke snart är 3 månader var på viktkoll i måndag så¨nu väger han 5535 o är 59,3 lång så de bara knakar iväg själv så står man still haha......

o idag är de alla hjärtans dag o de var en riktiti bra dag må ja säga me go mat o en riktiti fin lite present åt lilla mig en guld halsband med diamanthjärta fick jag av min älskling o en jätte fin bukett med rosor o tulpaner som ja älskar så de var nog den bästa alla hjärtans dagen som ja vart med om riktit näjd är ja....=o)

jaha ja de var väl allt för denna gång tar väl en vecka innan nästa gång ja skriver haha
go natt

Kommentarer
Postat av: therese

Ser att ni ska ha dop 29 mars :) Det ska vi också! :) Vilken kyrka? :)

2008-02-16 @ 13:49:47
URL: http://honsomhetertherese.blogg.se
Postat av: therese

Okej :) Mjölkuddens kyrka ska vi ha i :) vilken söt liten kille du har :)

2008-02-21 @ 13:22:40
URL: http://honsomhetertherese.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0