snart

är de äntligen helg o va ja längtar ska ut på galej för första gången nu ska bli riktiti skoj är ju snart ett helt år sen sist ja va ut eller ja jag var ju ut en gång på krogen fast ja va nykter under graviditeten men de var ju ett bra tag sen de haha....
nä nu vill ja bara att de ska bli helg o lördag för imorrn ska ja på bolaget o inhandla lite varor har ju inte vart o köpt nå till mig själv på ett tag så de ska bli kul... haha känner mig lite som en fjortis som ska fricka första gången ajja blir ju kanske som den gången ja haha nä nu vart de bara svammel hära....
jaha idag har man vart på stan med sussi o vandrat lite trevligt vr de iaf o som vanligt så hittar ja inge till mig själv men till Kevin hittar ja då alltid nå haha blev en till NHL dress fast lite större han växte ju ur den första så vi köpte en ny i annnan färg o så nu hittade ja en till i en annan färg så de blev nästa storlek på den då för joni blev ju som lite lessen när vi fick plocka bort den första NHL dressen men så är de ju dom växer ju så de knakar om de men de...=o)

nu sover min lilla prins som en stock o ja ska väl också hoppa i säng snart o invänta att joni kommer hem fårn jobbet han slutar på 10 minuter.......blev lite fel ikväll men nattningen haha han somnade i soffan där runt 17 snåret o sov till 8 o va vaken 1 timme eller nå o nu så sover han igen så ja hoppas att han sover bra inatt o inte vaknar så tidigt är helt färdig i knoppen o kroppen....
ajja nä de är väl bara att hoppa i säng så man blir trötter nå gång....
go natt på erimage7

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0