äntligen

nu har ja hämtat vagenen blev en sån som på förra bilden riktit fin är den jag är så nöjd haha o så satte ja ut den gammla vagen vid 2 tiden o så rongde en från kalix redan vid 4 tiden o ville ha de så de är ju bra dom ska komma ikväll o hämta den hur skönt som helst samma dag som man köper en ny får man den gammla såld inte ofta de inträffar tror jag ahha men bra är de då iaf vart lite full i lägenheten med 3 st vagnar ahah men skönt att bli av med en av dom iaf....

happ händer ikväll då??
jag har nyss varit o lämnat Kevin till farmor så inatt blir första natten han sover bort o som vi har barnvakt en hel natt men de ska bli skönt att få sova en hel natt var ett bra tag sen man gjorde de haah emn så är de.....
fst ja börjar redan sakna mini lilla gullegris.....hmm ajaj men de är väl så de är.....de är bara att vänta tills imorrn när vi hämtar han vid 12 tiden..... får se om han sover bra inatt då....

ajaj nu ska ja mysa ner mig i soffan o vänta på att dom ska komma sen ska ja fortsäta mitt mysande med joni i soffan ska blir skönt att bara kunna tänka på sig själv ikväll o inatt inte förr att ja tror ja kommer göra de men man kna ju försöka... de ändsa ja tänker på nu är att han har de bra emn de vet ja att han har de är barar jag om gormar men ja saknar han så....
nä nusska ja sluta skriva blir vbara samma saker nu märker ja haha go natt

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vi har en helsvart trehjuling. En quinny!

2008-03-15 @ 08:56:54
URL: http://pluppi.blogg.se
Postat av: Lisa

Japp, en likadan som Emelie har!

2008-03-16 @ 13:20:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0