baby sång

har vi vart på idag riktiti kul de där haha enmassa ungar var de iaf sen så vart de att förlja med o äta lunch på mat o prat riktiti gott gott måste ja säga haha

jaha vad har mer hänt idag då.... ja försökte gå en sväng med hund o barnvagn men de var ingen hitt kom ju knappt fram så ja vände o gick hem blev barar en kortis men ut kom hon iaf....o nu är de inte läönmge kf´vart till vi får hämta valpen gud va ja längtar....=o)

o nu har ja hittat en ny vagn som jag vill köpa ska bara försöka att övertala joni först men de ska nog gå skit fin är den o en trehjuling som jag har varit imot hela tiden för att jag har varit så rädd om dom välter o så men nu verkar de som att hela jag har ändrat mig ja vet inte vad so har hänt mendom verkar så himla behändiga o ha o göra med så en sån vill jag ha eller ja jag ska ha en sån fast vet ej vilken färg jag vill ha de fanns 2 st som var riktiti fina men ja kommer nog fram till de ska iaf fara till pite o kolla nån da för de var bara där dom sålde sånna närmast lule iaf på nån cyckel affär haha ajaj de är ju ett bra märke iaf emmaljunga är åtreförsälare av dom så så dåliga kan dom väl ända inte varra får ja hoppas.........
vil vill vill ha den nu så kanske de blir roligar att gå på stan o över allt annrs oxå för den delen..... ajaj kansek snart får hoppas

nä om man kanske skulle bädda upp sängen o dyka ner i den hade vart skönt vaknade kl 06,00 imorse så är ganska trött idag fast Kevin sov tills kl 7 .... skönt med lite egn tid innan han vaknade.....
men nu sover han då som en stock lill pojken....
nä go natt på er o dröm nå fint jag ska då drömma om min nya vagn haha


Klicka för att se nästa bild
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0