nu har

jag bestämmt moig de blir en herqules vagn vill så gärna ha en men var inte de lättaste att få tag i svart o lime färgen men så rinde ja till pite o dom hade inne en phu vilken tur ja har så imorrn blir att fara o köpa den wioho glad är jag tjoho haha längtra så mycke.......

jaha nästa vecka åker ja långt boort ska ta en tripp till norge var tanken men allt beror ju på vädret så vi får väl se hur de blir.... men de hade vart riktit skönt o komma bort en väng...

nån som vill köpa våran gammla barnvagn ??? nån??

ajja de löser sig alltid nån kanske vill ska prova lägga ut den på blocket

nä nu ska ja fortsätta lek min min gullunge=o)

den här färgen blir de.....

  
 
 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Den var riktigt fin! :)

2008-03-14 @ 10:24:39
URL: http://pluppi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0