nu så

är man hemma igen skönt att komma bort men skönt att komma hem igen fast de bara var en snabb sväng o hälsa på mormor o morfar......
ja idag så har ja äntligen vart på röntgen så nu är de bortgjort får se va svaren visar sen fast lite less vart ja trött som ett ägg satt ja där har ju bara sovit ca 3 timmar inatt eller imorse kanske de heter kom ju hem där vi halv 3 tiden så de vart lite sent men men iaf så satt ja där o fick komma in på röntgen o dom röntagde o så sen så måste man ju vänta o höra om bilderna vart bra så ja satt där länge o väntade o sen kom dom o sa att ja måste komma in igen för en till bild o då fick ja ligga på mage men sen så var dom nöjda som tur var höll på att somna där ja satt o väntade haha
jaha idag har man då tvättat ett x antal maskiner med nyinköpta kläder till kevin som vanligt ja köper då inget till mig själv haha så nu hänger då all tvätt till tork skönt att ha egen tvättmaskin måste ja säga hade inte orkat spring till tvättstugan stup i kvarten o så hade ja vart tvungen att köpa en massa kläder till kevin för att ja inte ids springa i tvättsugan så ofta vi tvättar bara handukar o sängkläder där eftersom de finns torktumlare o när man har en katt som släpper hår så då är de bra o köra i torktumlare så förvinner ju en del att katthåren ifa....
ja nu sover då min lilla prins som en stck han fick bada ikväll eftersom vi ska på 6 månader kontroll imorrn så han är ren o fin snyggingen min.....o efter ett baddå sover man gott
nä om man kanske skulle hoppa i sängen o kolla lite yv känner mig inte spec trött eftersom att ja sovit på dan nän timme men ja lär nog somna eftre ett tag får ja hoppas.... annars får ja väl ta o blogga lite om ja inte hittar på nå annat o göra....

nä go natt gott folk

måste bara tillägga att min kära sambo blir gammal på lördag så då blir de fest  för dom som vill komma

Kommentarer
Postat av: thereseese

Nja, dom fick ju ta ut Oliver med sugklocka så det var därför jag fick vara och prata och veta vad som hände osv. Alla som inte har en "normal" förlossning ringer dom till och frågar om man vill komma och prata om de :P

2008-05-29 @ 06:12:06
URL: http://honsomhetertherese.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0