full tank

gratis kan ni tämka er att de faktiskt är mäjligt jo för hosef rinde till joni på morgonkvisten när vi just vakant o sa att shell skulle ha gratis bensin typ 7 min i 10 så joni åkte o stog i kö ett bra tag o sen ringde ahn o frågade om ja kunde kolla upp de o då var de 7 in i 11 dom skulle börja dela ut gratis bensin så han for iväg me min bil eftersom tanklampan började lysa igår men som tur var så for ja aldrig iväg o tankade haha tur de så då fick vi fulltank i min bil för joni hade ganska mycke bensin i sin så men tänk er att man fick vara me om de oxå haha ganska kul........
kl 0700 ringde min kära mobil o de var tandlälkare som frågade om ja var kevins mamma ja självklart svarade ja o sen bad hon om ursäkt för att hon rint o väckt migh men va fan ringer du så tidigt då???? ajaj fick en tid på tordag så de blir första gången hos tandläkern för kevin spännande eller så inte...... o nu e de inte många dager tills min lilla prins blir 1 år tänk va tiden gått fort förstår inte var den tog vägen nä de är väl bara börja om på nytt snart  eller vänta etv tag.......
ajaj somnade om till 9 när mamma ringde o väckte allihopa hahasömntutor som vi är...... o sa att grannens hund var lös så ja skulle inte ta ut hundrana imorse men va fan dom måste ju ut o kissa o så så ja var ju tvungen men ja hde koll hela tiden men sen när ja gick in igen såg ja att han kom hem me hunden tycker inte o den hunden o den är typ alltid på rymmen han folk inte koll på sina hundar eller vad är felet??

aja ska kolla till maten sen blir de soffan o tv o sen bada kevin o sen sänge för hans del o sen får ja ju främande av sara ovanlihgt nog haha vi ska kolla desperata.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0