nu är

min lilla prins frisk igen skönt de fast nu har han fått en massa röda prickar överallt men de går väl över får vi hoppas annars får man väl ringa in o höra vad dom säger........ i torsdas var ja en sväng på stan för att kolla om ja hittade en jacka nu när deär rea o så men inte på stadium iaf bara en massa fula jackor där.... så gic vidare till intersport o hittade en sån ja ville ha o snäll som min kära sambo är så hade han ju lovat att betala en jacka åt mig så ja köpte den med hans kort o sen så ringde ja o berättade att ja köpt en jacka o han frågade vad den kostar haha men då hade ja ju redan betalat den tjoho men han tyckte den var värd den prislappen så de e ju bra är så glad att ja har fått en ordentlig vinterjacka nu när man kommer vara mer ute på vintern än annars......



igår var de fredag o då var jag,joni.kevin,sara,josef,tyra o freya på elos nån timmme riktiti kul åt lunch o surrade o så klart lekte lite grann o åkte några gånger i rutchkanan ett heöt träningspass att ta sig dit upp men ett bara som inte kan gå som man måste bära på så efter en sån dag behöver man verkligen inte gå på gymet haha i går kväll kom vi på att vi skulle ha en mammadrickarkväll o så var de så jag,lisa o sara satt hemma hos mig o surrade o ja tror inte ja har skattat så muycke på flera år som ja gjorde igår men skolkatalogerna gjorde ju sitt haha kanske man skulle scanna in några bilder hmmm kanske kanske eller???
nä idag blir de nog storheden en sväng o kolla runt lite där ikväll blir en myskväll med mig sälv för joni ska iväg me pojkara på hockey o sen dricka så ja ska handla en massa gotta o bara mysa på här hemma .....
imorrn hade ja tänkt åka tillarcus på mässan men vi får se joni lär ju ändå vara bakis så då är de inge kul o va hemma me han haha fast man bvet ju inte kanske ja måste jobba vi får se......nä ha en bra dag o kväll för de ska då ja ha bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0