trött

efter en veckas stress för de känns som att ja st´ressat hela veckan med loppis o planering mm men nu är de slut bara kalaset kvar nu.....
tänk att min underbara lilla son blir 1 år på måndag de är helt otroligt så imorrn o på månadag blir de kalas me tårta o gottgott o en massa presenter ...=o}
igår vart de utgång för mig joni sara o josef riktit trevligt var de föruptom den äckliga turken som försökte hålla fast mog ett x antal gång tog i mitt hår mm karar är vidriga haha
träffade inte många man kände igår såg nån enstaka de var allt fast en träffade ja o de var länge sen sist så de var trevligt måste ja säga satt o surrade lite o drack en cider sen höll ja mig till vatten o nä ja va inte full fö de blir ja aldrig mer lite tråkit men nästa gång ja dricker då ska ja då börja i tid kanske redan vid 2-3 tiden på dan haha
ajaj igår o idag har vi stått o sålt saker på loppisen på mjölkudden blev av me lite skrot iaf skönt de minder att ta med sig hem.......
nä nu ska jaslå mig ner i soffan o sen sova joni kommer hem först imorgn vid 10 när han slutar tråkit o vara själv men har inget annat val......go natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0