helgen

har varit lugn som dom flesta helger är nu för tiden men har ändå haft fullt upp med allt möjligt i fredas då städade ja inte roligt men de måste ju göras o sen när ja lagt kevin o han somnat så började grannen att borra i väggen som är mot hanns rum så han vaknade o var jätte rädd så de tog ett tag innan han somnade om igen men de gick till slut ska bli skönt när vi byter rum för då har han ju ingen granne på andra siddan väggen bara tvättstugan haha men där är de tyst man hört aldrig nå därifrån skönt de.....
i ördag vart de loppis med sara o kevin o freya hittade bara nå små saker medans sara shoppade för fullt en hel sopsäck slitade de me för henne haha men fina saker var de iaf o billigt så nästa år d ska vi boka ett bord o sälja en massa saker gud va kul..... igårkväll började ja känna av en otrevlig rethosta som ja haft hela natten o imorde var de då inte ett dugg bättre bara värre o sen behöva stiga upp före fan o skjutsa joni till jobbet för ja behövde bilen de var inte de roligaste ja gjort men de gick ju bra mamma var här medans så ja skulle slippa ta med kevin så tidigt på morgonen men han var klarvaken när ja kom hem igen så mina planer om att få sova en stund sparck han var då vaken till 10 o sen så somnade ha som en stock o ja oxå så vi sov till just fetr 12 var helt slut i hela kroppen denna förkylning jör ju inte saken bättre heller men de är ju tur att man har ensnaäll mamma som kan komma med lite alvedon tidigt på morgonen o de har hjälp mycke kände mig lite bättre iaf inte så trött o slö som imorse o tur var väl de för idag vhar vi haft ljusparty eller ja sara har hahaft jag är bara hennes privat  chafför haha men kul är de man träffar en massa nytt folk o gammalt som man känner oxå fast man inte träffats på år o dar så snart ska ja ha mitt ljusparty ska bli kul kanske har de nästa vecka vi får se måste kolla så de passar för dom som vill komma oxå....
nä kanske man skulle krypa ner under täcket o kolla tv en stund är helt slut i kroppen o knoppen go natt

Kommentarer
Postat av: Stina

Tackar.. Jo det är fin.. Jag hade väl egentligen velat ha en annan färg men man kan ju inte få allt.. det var bra pris på den.

2008-10-27 @ 20:30:08
URL: http://lillstinas.blogg.se/
Postat av: Stina

Jag hade velat ha en blå eller beige. Men jag känner mig mer nöjd med färgen nu. Vi fick ge 4700 med sittdel, duolift, fotsäck och regnskydd. Åhh den är såå fin.

2008-10-28 @ 20:19:42
URL: http://lillstinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0