bara jag

som är hemma nu lite tråkit fast skönt men ja saknar min guldklimp  nå hemskt vill att dom ska komma hem nu men de  vill inte joni......ajaj får försöka sysselsätta mig med nå fast just nu var ja lite rastlös därfär sitter ja här har fixat en massa ut klippt gräset o slititi bort en massa blommor som ska slängas nu när hösten har kommit dom var ju dränkta med vatten o de är väl inte konstig som de har regant här haha.....
aja snart ska ja väl börja rensa ur en massa skåp mm o sen blir de städning kanske imorrn om ja blir för trött ikväll haha man vet ju aldrig kommer säkert inte kunna sova har inte vart ifån kevin mer än en natt o nu blir de 2 hur sk ja klara mig.... ja får väl gå en sväng till sussi magnus o rasmus o snosa lite på han om ja blir aldeles galen av längtan haha....

happ ja ikväll händer ju inte mycke är helt själv här ja förutom hundaran då dså klart o katten men annars är de braa ja ....
nä kanske ska börja fixsa me nå så kanske ja hinner städa idag tänkte gå till stirheden imorrn eftesom att ja inte har nån bil nu men allt beroro på vädret o om ja då inte ska jobba såklart... nä skriver kanske senare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0