snart

är helg o då bir de utgång för min del iaf ska bli så kul har verkligen längata så till denna helg varför vet ja inte men men
idag har ja vart på stan en sväng o kollat runt lite köpte bara en skjorta åt kevin som han ska ha på rasmus dop o sen bussen hem o hoppade av vid ica o rräffade sara där så vi gick hem tillsammans la kevin i sängen direkt efterspom han inte velat sova nå när vi var i stan o hans slocknade på en gång trött unge efte en stads tur haah men men hn vakna vid 4 o fock middag o en bara de av mot sara där vi bara surrat en massa o lekt me barnen haha ett barn räcker nog för mig tror ja än så länge iaf........=oP ajja joni kom efter 6 nån gång o sen kom josef hem skönt att kunna ta en rök i lugn o ro o tyra hade kul me att ta av mig strumprona o byta ut dom mot henns med halkskydd under haha så dom traskade ja runt i där o hj9on hade mina dom är nog bra när man är på lyset kan ja tänka mig man halkar ju inte i första taget iaf kansek borde insaffa mig några sånna haha
nä har nyss kollat idol o de ny serien efter de ganska bra var de tyckte bättre om främande fågel eller vad den nu heter
nä nu ska ja hoppa i säng kanske ja får sova bra inatt har fått nå andra piller nu som är muskelavlapnande ifall ja inte får sova men dom har typ samma biverkningar som tramadolen har så ja vet inte om ja vågar ta dom men man måste ju prova så de får väl bli när ja har så där ont igen o inte kna sova o sen så ska ja börja med vattengympa de ska tydligen vara bra för rygg o nacke så vi får väl se tänkte kanskwe börja nästa vecka om ja har ork till de man ör så trött när man inte får sova skönt att joni e pappaledig nu så han tar ju hand om kevin de är ju bara de att man ska orka jobba men än så länge har de gått bra så vi får väl se......
nä nu vart de mycke haha go natt
o lisa du rinde inte hmmmmmmmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0