jag vill

att tiden ska stanna nu mitt älskade barn är över  2 år nu vart ska detta sluta nån stanns snart är han ju 18 ja kanske dax att påbörja nån ny men inte riktiti än nästa år kanske vi får se är sjukt sugne men de kommer just nu har vi fullt upp me jobb hundar barn o en massa anns skoj
har iaf börjat jobba på björx nu känns helt ok fats saknar mitt gammla jobba som tusan men va ska man göra tror ja bestämt mig för att börja plugga nu men är inte helt 100 vi får se men de lutar mest åt de hållet
ja här händer inte mycke hade kalas igår var super kul kevon fick många presenter som han tackar o bockar för o leker på med för fulla muggar
idag hade han feber så inge dagis men imorrn mest troligt om han nu inte skulle ha feber ¨då oxå vi får väl se
nä ska slå mig ner ii soffa o bara mys är själv ikväll/natt joni har jouren så han slutar 9 imorngonbitti men de e ganska skönt ibland o få var sj'lv ska ta ett fotbad o måla lite naaglar o en massa annat som inte hinns med

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0