ännu mera

jobb är hur trött som heöst vill bara gå o sova nu men känns lite tidigt ska damsuga sen blir de sängen för min del sov bara 4 1/2 h inatt kunde inte somna vet inte varför men så blir de ibland o kevin var oxå trötter han som var tvungen att sitga upp kl 6 så vi var på dagis 06,40 imorse han var först där men de kom 2 till jst efter så han hade nån o leka me iaf skönt de..... imorrn blir de dagis får 7,15 tills 13,30 ja jobbar o joni har nå utbildning i inköp han är ju inköpsansvarig på sitt jobb nu så då måste man ju veta vad man ska göra......
var en sväng på djurmagasinet iadg o inhandlade massa hundmat o en bra sak att ta bort allt underhår från djur så idag har ja försökt mig på att borsta katten fr ja vill bara spy av allt hår han släpper hjälper inte att ja försöker damsuga ofta de är hår överallt men nu har börjat lote smått han blev så irriterad till slut så han kööste mig o bet mig på armarna men man får ta lite itagen har en kännsla av att de kommer funka för bara de lilla ja bortade idag så lossnade typ de ja trodde hanns päls bestod av hadde kunnat göra en kudde av allt hår så imorrn blir de att fortsätta borsta......

min älkling var så söt idag n'r vi varit en runda på storheden o sen hämtat kevin på dagis så åkte han iväg på dollar o skulle kolla lite kom hem efter ett jäkla bra tag med en bukkett tulpaner o  ett presentkort på guldfynd ja vart helt ställd hanär lite lurig min lilla kar fast de är kul när man inte alls tror man ska få nå så kommer han hem me en liten present så imorrn blir de att fara på stan o kolla runt lote o så guldfynd då så klart haha
jo var på toysrus o skulle köpa en sacco till kevin hittade en som kostade 499 men tänkte jävla va dyrt för en så lite sacco o så kolladeja på sidan av korgen o va står de där jo rea endast 199 så sparar du 300kr blev skit glad så vi köpte den på en gång o kevin var helt såld när vi kom hem o han fick prova den tyckte nog de var lite kul när de prasslar lite oxå.....

nä nu blev de alldeles för mycke ska ta o damsuga sen är de go natt fär min del

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0