söndag

o fotfarande bakis haha ja du mådde inte så bra igår o idag känns de fortfarande inte så kul så nu ska ja då inte dricka på år o dar hade ja tänkt mig......
nä men en riktit´rolig kväll var de me massa folk o surr tills kvällen tog slut men hem kom vi iaf hämtade kevin igår ho´s farmor vid 3 tiden o kom hem vid 4 tog de bara lugnt hade inte så mycke ork var gamska så död vill ja säga ....
idag ville lilleman stiga upp kl 8 så de var ju bara att dra sig ur sängen  o ja som hade tänkt att vi skulle åka till leos idag men joni var tvungen att ta min bil ha hadde inte ström i sin så dom planerna sprack men vi får väl hitta på nå annat istället tänkte iaf försöka ta mig ut en sväng fast de är svin kallt men lite frisk luft skader ju inte nån.....
hoppas verkligen att vi får upp tvn på väggen i vårat sovrum ikväll vill ha tv där o spec igår de är så skönt att kunna ligga i sängen o kolla tv fast de är skönt utan oxå men vart ska vi annars ha de så de blir ju i sovrummet iaf

nä ska ta o leka lite me min son sen bygga ihop en trådback haha jätte kul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0