äntligen

är söndagen här o de är idag ja ska få åka hem fast ja har haft dejätte bra här nere sknat kevin i massor men inte allas som ja trodde för tiden har gått så fort känns som att ja ara vart här i typ 3 dagar eller så haha nä men om 5,5 h sitter ja på flyget de ni o sen kommer mina älsklingspojkar o hämtar mig.......
den här gången behöver ja då inte sitta på aranda så himla länge skönt de var lite jobbigt sist men ja hade trevligt folk att surra me i telefonen så tiden gick ganska fort idag får ja vänta 50 minuter o de är ju inget jämfört me sist haha
nä ska springa ner o röka o se  fixa till mig o kanske väcka upp marri som fortfaande sover......
byebye

Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha, jag vet. Jag somnade om igen! ;) Men däremot har jag börjat städa, det du ;) Nu ska vi ut på lång prommis! Ring sen ;)

2009-01-18 @ 12:57:54
URL: http://pluppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0