göteborg

ja här är jag kallt o grått o ingen snö är de här skont på ett sätt men nog sk
aknar man snönn ändå känner att ja vill hem för hemma är ju alltid bäst eller.......
aja kommer hem på söndag skönt de iaf....
idag var de andra dagen kevin var å¨

på inskolningen på dagis de hade gått jätte bra enligt joni så de är ju skönt fast ja saknar mitt lilla hjärta så mycke bara att veta att han finns i närheten gör mycke men nu är jag typ 150 mil ifrån han vet inte hur ja ska klara mig utan att få krama han eller mysa me han o intee ens kunna pussa på han mitt lilla chamtroll aja de e ju tur att ja inte e så länge här dagarna gpr fort har vart på stan en sväng idag o kollat  runt lite o käkat thaiat gott var de sen skulle marri o jobba så ja hoppade av på nå köpcenter o strosade runt där en stund sen gick ja till coppforum o handlade lite o sen tog ja spårvagen hit iegn så nu sitter ja här o nöter dator marri slutar inte förrän 10 över 12 inatt så de är ju ett tag tills hon kommer hem får se vad man ska hitta på ska städa lite iaf annasr bir ja tokig kan inte sitta o glo in i en dator eller tv i flera timmar nå måste ja göra ska iaf ta disken

nä kanske man skulle börja me nå så blir de en rök sen m¨åste gå ner 3 vånigar för att röka o ingen hiss finns de heller lite irri men men

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vi får ta en rök ikväll, det vanliga! :)

2009-01-13 @ 19:23:11
URL: http://pluppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0