skit

jaha mina planer för utgång imorrn har nog spruckit slutar med att ja får gå ut själv o de kanske inte är de roligaste så de blir väl att sitta hemma o uggla lite smått less hade sett fram emot denna helg men men de är sånt som kan hända är så sugen på att gå ut var ett bra tag sen man var ut i svängarna nattetid i lule på lyset haha aja de kommer väl nån annan helg nån gång i framtiden som man kna gå ut.......
men de passade så bra just denna helg för att joni var ledigm o allt sen kommer vi nog jobba varanna helg eller vi måste så vi kommer typ aldrig ha en helg ledig föränn ja får göra mitt eget schema men de lär ju dröja tills dess kanske till sommaren om man har tur.......
aja imorrn blir man klippt iaf skönt de mitt hår behöver en makeover nu är så risigt så de finns inte hqatar de verkligen nu så nått måste göras har aif färgat håret så lite fin kanske man är.......
nä skqa slänga mig i soffan o glo tv o tycka synd som mig själv som inte kan gå ut imorrn men om nån ska ut så hojta till ja hakar på......

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hade jag kunnat hade jag följt med! :)

2009-01-29 @ 23:26:22
URL: http://pluppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0