snart

åker ja iväg grvar mig lite för att lämna kevoin så många dagar men ja vet ju att han har de bra fast de blir första gången ja e borta från han så länge..... idag ska ja skjutsa marri till flyget som går kl 16 o imorrn är de min tur att bli skjutsad till flyget som går kl 16 o att ja ska resa helt själv bhuuuuu känns lite i magen nu när de börjar n'rma ig egentligen skulle ja ju ha börjat jobba till veckan men kevin har ju inskolning på dagis så de går ju inte men joni ska gå med ha på tisdag o sen får han vara hemma men pappa ons tors o fred så börjar vi om på m¨ndag nästa vecka istället känns lite bättre för då kan ja ju vara me o allt men imorrn blir första dagen ska bli spännande o se hur han reagerar närde är en massa bar osv fast de har ju gått bra när vi vart på leos o så men de blir ju inte samma sak o sen när vi ska börja lämna han.... vill inte har verkligen ångest nu nä'r ja sitter o skriver om de de vrider sig i magen på mig när ja tänker tanken på att han ska vara på dagis o ja jobba de har ju vart han o ja från första dagen nästan där ja är så är ha oxå så de känns lite konstog men nog ska de gå bra de har ju gått bra för alla andra så varför inte fär migh oxå haha... nä ikväkk blir de tvättstugan o städa o packa för imorrn blir de stressig först dagis o sen arbets måste ju skriva in mig igen
nä sja ta o blåsa håret o gra mig klar o kansk e gå ut en sväng sen i de fina vädret sen blir de att åka till arri o ta en fika innan vi dra oss mot flyget....byebye

Kommentarer
Postat av: therese

tjo :)

Visst är det en hercules rapor 3spin vagn som du har till kevin ? Jag är supersugen på att köpa en sånn istället för quinnyn.. är du nöjd med din ? :)

2009-01-11 @ 18:01:53
URL: http://tvikman.blogg.se/
Postat av: therese

Okej. Jag har ju en 4hjuling också som jag ska ha kvar, en emmaljunga skoter. Men är inte nöjd med quinnyn, tycker den är för "öppen" i sitsen åh trång, O ryms inte med åkpåse :S Den jag är intresserad av finns i gällivare tror ja så om jag bestämmer mig för att hämta den får jag komma åh provköra din innan då ? så jag slipper åka upp till gve i onödan om jag inte gillar den, haha..

2009-01-12 @ 12:32:00
URL: http://tvikman.blogg.se/
Postat av: therese

hehe perfekt ! :)

Jo de var ju så jag också tänkte, lättare att köra på vintern i snön, hms ja då var de ju de där med att det inte vart så mkt snö då.. Haha :) Vad är det för färg på din scooter ?

2009-01-13 @ 13:12:12
URL: http://tvikman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0