IKEA

dit ska vi imorrn men de blir ju inte bara ikea denna gång vi ska även hälsa på ´Jonis pappa var ett tag sen vi var där nu så de är på tiden......
idag har varit en lugn dag inte fått mycke gjort o nu sitter ja här själv joni jobbar jour slutar imorrn 09,30 då ska ja plocka upp han i råneå o sen så åker vi mot happaranda
ska sart ta itu me disken o hänga upp klöderna som snart är färdigtvättade......... känner mig slö idag o frusen bara man inte blir sjuk peppar peppar.....
ville gå ut ikväll men ingen barnvakt var ledig så då är de bara att sitta hemma  men de finns ju fler helegr får vi hoppas haha fast vi får ju se om de kommer att gå nu när ja får mitt schema ska ju börja jobba istan på focus så de sska bli spännande äntligen ett långvik o ett schema fast de kommer nog krocka ganska mycke med mig o joni känner ja på mig så ja hoppas atde löser sig me barnvakt o så där men men

aja nu disken o sen sova först prata klart me lisa

Kommentarer
Postat av: Elina

Grattis till långviket=) ÄR det som personlig assistent på focus?

2009-03-07 @ 07:13:17
URL: http://mammaelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0