de närmar sig med

stor steg ja på lörda är de ju loppis på arcus o hela dan idag har ja tagit o gått igenom hela köket + at ja torkat ur alla skåpen fy f*n va tråkit de är men ibland så behövs ju de oxå.....
blev iaf 2 kartonger till som ska till arcus hoppas bara ja blir av me lite grejer iaf hur kan man ha så himla mycke saker o vart kommer allt ifrån?? kanske tomten som vart här o fyllt upp haha
ska snart ta o fixa mina naglar dom är alldeles för låga men har inte haft tid eller ork til att klippa o måla dom på ett tag nu så ikväll är de dax för ja är ändå självhemma joni har jouren så han e ju inte hemma förrän imorn vid 10 tiden skulle ja tro o imorrn e ja ledig men fredag blir de jobb om nu inte nån annan sjukdom vill hoppa på mig men nu känner ja mig mycke bättre har knappt ont i halsen kan äta som vanligt o sveper min älskade dricka som vanligt.....
nä ska hänga upp tvätten som precis blev klar sen tv o naglarna bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0