har totalt

glömt bort detta med att blogga kanske inte riktit min sak men ja fortsätter ett tag tilll iaf kanske kommer bättre dagar när ja ids o har tid att skriva nå om mitt liv......
har iaf jobbat o igår cyklade ja till jobbet duktiga jag haha fast var på god väg att ge upp när ja kom till notviken tänkte lämna hojjen hos jonis mamma o sen ta bussen mne ja fortsatte o ja klarade de tjoho stolt över mig själv så de blir nog fler cukel turer till jobbet imorrn blir de lite svårt ska lämna av kevin hos farmor för vi jobbar hela dan båda två inte så kul men vi måste...
ska söka in kevin på dagiset inne istan som har öppet dygnet runt för nu börjar de krocka rejält för mig o joni han jobbar 100 o ja går på 90 så de e ganska mycke kvälla o så helg iblan o så klart nån natt här o var så de vore guld värt om han kunde komma in där för ja jobbar ju ändå i stan så de e ju som bra när o hämta han oxå......
har rensat lite i förrådet idag men blev inte klara så vi måste fortsätta nån anna dag o sen måste vi ta en väng till stugan me allt skräp som vi nu rotar fram o som ska dit......måste även städa i stugan inge kul men sant
nä ska gå o ta en rök o sen blir de att sy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0