ja kanske

dax att skriva nån rad eller så var ett bra tag sen ja uppdaterade men de har varit så mycke nu har knappt suttit framför datorn
E  LÄS NOGA HAR NU ANMÄLT MIG TILL HUNDUTSTÄLLNINGEN DE VAR VÄL PÅ TIDEN ELLER?? HAHA SNURRIG SOM MAN ÄR........ja vet allt att du läser=oP
ja sitter o inväntar desperata som börjar innom kort
har iaf satt igån med att tapetsera hallen så på torsdag blir den klar är bara 3 våder kvar att lägga men ville inte göra de själv när ja kom till ellutaget så då får de vänta tills på torsdag o sen så blir de ju ikea snart så ja kan köpa min bänk/byrå ja va man nu ska kalle de men nå man kan sitta på iaf o så en spegel få¨r se när de resan blir av kanske nästa år om  ja har tur haha nä men snart kanske nästa vecka vi får se hur de passar
ja har som inge nytt att skriva händer inte så mycke skulle behöva lägga upp lite bilder o så men orkar inte o de tar sån tid o tid känns de osm att ja inte har börjar bli lite smått stressad igen känner ja har npg för mycke som snurrar runt där uppe kannske ta de lite lugnare elelr nå
nä ska slå mig ner i soffan o påbörja mina naglar som är i stort behov av en renovering så de blir ikväll de o sen desperata o sen sängen för min del gick upp före tuppen imorse tungt men sant
ja kanske skriver o en vecka eller 2 haha ni märker ju

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0